Onnistuneen asiakaskokemuksen toteutumista edistävät tekijät lääkeyrityksen asiakkaiden näkökulmasta

Yritysten välinen kilpailu painottuu yhä enemmän asiakaskokemuksiin, mikä korostaa tarvetta erottautua kilpailijoista tarjoamalla erinomaisia asiakaskokemuksia. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, mitkä tekijät edistävät onnistuneen asiakaskokemuksen toteutumista lääkeyrityksen asiakkaiden...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lilja, Nora
Muut tekijät: Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95933