fullrecord |
[{"key": "dc.contributor.advisor", "value": "Uusitalo, Outi", "language": null, "element": "contributor", "qualifier": "advisor", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.author", "value": "Lilja, Nora", "language": null, "element": "contributor", "qualifier": "author", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.accessioned", "value": "2024-06-17T07:29:16Z", "language": null, "element": "date", "qualifier": "accessioned", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.available", "value": "2024-06-17T07:29:16Z", "language": null, "element": "date", "qualifier": "available", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.issued", "value": "2024", "language": null, "element": "date", "qualifier": "issued", "schema": "dc"}, {"key": "dc.identifier.uri", "value": "https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95933", "language": null, "element": "identifier", "qualifier": "uri", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.abstract", "value": "Yritysten v\u00e4linen kilpailu painottuu yh\u00e4 enemm\u00e4n asiakaskokemuksiin, mik\u00e4 korostaa tarvetta erottautua kilpailijoista tarjoamalla erinomaisia asiakaskokemuksia. T\u00e4m\u00e4n tutkimuksen tarkoituksena on selvitt\u00e4\u00e4, mitk\u00e4 tekij\u00e4t edist\u00e4v\u00e4t onnistuneen asiakaskokemuksen toteutumista l\u00e4\u00e4keyrityksen asiakkaiden, t\u00e4ss\u00e4 tapauksessa l\u00e4\u00e4k\u00e4reiden n\u00e4k\u00f6kulmasta. Tutkimuksen alaongelmien avulla pyrit\u00e4\u00e4n selvitt\u00e4m\u00e4\u00e4n, miten asiakkaat m\u00e4\u00e4rittelev\u00e4t onnistuneen asiakaskokemuksen, millaisia odotuksia heill\u00e4 on l\u00e4\u00e4keyrityksi\u00e4 kohtaan, sek\u00e4 mitk\u00e4 kanavat ja kosketuspisteet ovat heille t\u00e4rkeit\u00e4 onnistuneen asiakaskokemuksen muodostumisessa ja miksi. \n Tutkimuksessa hy\u00f6dynnettiin laadullista tutkimusmenetelm\u00e4\u00e4, jossa aineistonkeruumenetelm\u00e4n\u00e4 oli puolistrukturoitu teemahaastattelu. Haastattelut toteutettiin maalis-huhtikuussa 2024. Tutkimukseen osallistui seitsem\u00e4n l\u00e4\u00e4k\u00e4ri\u00e4, jotka edustivat monipuolista otantaa eri sukupuolten, ik\u00e4ryhmien ja palvelusvuosien osalta. Joukossa oli niin yleis- kuin erikoisl\u00e4\u00e4k\u00e4reit\u00e4, joista osa ty\u00f6skenteli julkisella ja osa yksityisell\u00e4 sektorilla. Tutkimuksen analyysimenetelm\u00e4n\u00e4 k\u00e4ytettiin teoriaohjaavaa sis\u00e4ll\u00f6nanalyysi\u00e4. \n Tutkimustulosten perusteella onnistunut asiakaskokemus on monien tekij\u00f6iden summa. L\u00e4\u00e4k\u00e4rit arvostavat erityisesti kasvokkain tapahtuvia kohtaamisia l\u00e4\u00e4ke-edustajien kanssa. Edustajilta odotetaan erityisesti asiantuntemusta edustamastaan tuotteesta sek\u00e4 hyvi\u00e4 vuorovaikutustaitoja. L\u00e4\u00e4k\u00e4rit odottavat l\u00e4\u00e4keyritysten tarjoavan ajantasaista ja luotettavaa tietoa l\u00e4\u00e4kkeist\u00e4 sek\u00e4 niiden k\u00e4yt\u00f6st\u00e4. Odotukset koetaan perusolettamuksina l\u00e4\u00e4keyrityksi\u00e4 kohtaan. Tutkimuksen mukaan odotusten t\u00e4yttymisell\u00e4 voi tietyiss\u00e4 tilanteissa olla vaikutuksensa l\u00e4\u00e4k\u00e4rin l\u00e4\u00e4kkeenm\u00e4\u00e4r\u00e4\u00e4misk\u00e4yt\u00e4nt\u00f6\u00f6n. Vaikka digitaaliset kanavat, kuten et\u00e4esittelyt ja webinaarit tarjoavat mahdollisuuden tiedon saantiin, koetaan kasvokkain tapahtuvat kohtaamiset vaikuttavammiksi niiden mahdollistaman syvemm\u00e4n vuorovaikutuksen, henkil\u00f6kohtaisemman yhteyden ja paremman keskittymisen vuoksi.", "language": "fi", "element": "description", "qualifier": "abstract", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.provenance", "value": "Submitted by jyx lomake-julkaisija (jyx-julkaisija.group@korppi.jyu.fi) on 2024-06-17T07:29:16Z\nNo. of bitstreams: 0", "language": "en", "element": "description", "qualifier": "provenance", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.provenance", "value": "Made available in DSpace on 2024-06-17T07:29:16Z (GMT). No. of bitstreams: 0", "language": "en", "element": "description", "qualifier": "provenance", "schema": "dc"}, {"key": "dc.format.extent", "value": "71", "language": null, "element": "format", "qualifier": "extent", "schema": "dc"}, {"key": "dc.format.mimetype", "value": "application/pdf", "language": null, "element": "format", "qualifier": "mimetype", "schema": "dc"}, {"key": "dc.language.iso", "value": "fin", "language": null, "element": "language", "qualifier": "iso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights", "value": "In Copyright", "language": "en", "element": "rights", "qualifier": null, "schema": "dc"}, {"key": "dc.title", "value": "Onnistuneen asiakaskokemuksen toteutumista edist\u00e4v\u00e4t tekij\u00e4t l\u00e4\u00e4keyrityksen asiakkaiden n\u00e4k\u00f6kulmasta", "language": null, "element": "title", "qualifier": null, "schema": "dc"}, {"key": "dc.type", "value": "master thesis", "language": null, "element": "type", "qualifier": null, "schema": "dc"}, {"key": "dc.identifier.urn", "value": "URN:NBN:fi:jyu-202406174699", "language": null, "element": "identifier", "qualifier": "urn", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.faculty", "value": "Jyv\u00e4skyl\u00e4n yliopiston kauppakorkeakoulu", "language": "fi", "element": "contributor", "qualifier": "faculty", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.faculty", "value": "Jyv\u00e4skyl\u00e4 University School of Business and Economics", "language": "en", "element": "contributor", "qualifier": "faculty", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.organization", "value": "Jyv\u00e4skyl\u00e4n yliopisto", "language": "fi", "element": "contributor", "qualifier": "organization", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.organization", "value": "University of Jyv\u00e4skyl\u00e4", "language": "en", "element": "contributor", "qualifier": "organization", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.discipline", "value": "Marketing", "language": "en", "element": "subject", "qualifier": "discipline", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.discipline", "value": "Markkinointi", "language": "fi", "element": "subject", "qualifier": "discipline", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.coar", "value": "http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc", "language": null, "element": "type", "qualifier": "coar", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights.copyright", "value": "\u00a9 The Author(s)", "language": null, "element": "rights", "qualifier": "copyright", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights.accesslevel", "value": "openAccess", "language": null, "element": "rights", "qualifier": "accesslevel", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.publication", "value": "masterThesis", "language": null, "element": "type", "qualifier": "publication", "schema": "dc"}, {"key": "dc.format.content", "value": "fulltext", "language": null, "element": "format", "qualifier": "content", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights.url", "value": "https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/", "language": null, "element": "rights", "qualifier": "url", "schema": "dc"}]
|