Onnistuneen asiakaskokemuksen toteutumista edistävät tekijät lääkeyrityksen asiakkaiden näkökulmasta

Bibliographic Details
Main Author: Lilja, Nora
Other Authors: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Marketing, Markkinointi
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2024
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95933
_version_ 1802915023553560576
annif_keywords_txtF_mv asiakaskokemus asiakkaat asiakaslähtöisyys yritykset johtaminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p24882 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 http://www.yso.fi/onto/yso/p7613 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p554
author Lilja, Nora
author2 Jyväskylä University School of Business and Economics Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Marketing Markkinointi
author_facet Lilja, Nora Jyväskylä University School of Business and Economics Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Marketing Markkinointi Lilja, Nora
author_sort Lilja, Nora
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
faculty_txtF Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
first_indexed 2024-06-17T20:00:47Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Onnistuneen asiakaskokemuksen toteutumista edist&#xE4;v&#xE4;t tekij&#xE4;t l&#xE4;&#xE4;keyrityksen asiakkaiden n&#xE4;k&#xF6;kulmasta</title><creator>Lilja, Nora</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University School of Business and Economics</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><available>2024-06-17T07:29:16Z</available><issued>2024</issued><type>Master's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95933</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202406174699</identifier><language type="iso">fin</language><rights>In copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202406174699</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/95933/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202406174699.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202406174699.pdf" type="application/pdf" length="1063871" sequence="1"/><recordID>123456789_95933</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_95933
language fin
last_indexed 2024-06-17T20:04:05Z
main_date 2024-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2024
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/95933\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202406174699.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202406174699.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2024-06-17T20:00:47Z
publishDate 2024
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Lilja, Nora Onnistuneen asiakaskokemuksen toteutumista edistävät tekijät lääkeyrityksen asiakkaiden näkökulmasta
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_95933&index=0&size=large
title Onnistuneen asiakaskokemuksen toteutumista edistävät tekijät lääkeyrityksen asiakkaiden näkökulmasta
title_full Onnistuneen asiakaskokemuksen toteutumista edistävät tekijät lääkeyrityksen asiakkaiden näkökulmasta
title_fullStr Onnistuneen asiakaskokemuksen toteutumista edistävät tekijät lääkeyrityksen asiakkaiden näkökulmasta Onnistuneen asiakaskokemuksen toteutumista edistävät tekijät lääkeyrityksen asiakkaiden näkökulmasta
title_full_unstemmed Onnistuneen asiakaskokemuksen toteutumista edistävät tekijät lääkeyrityksen asiakkaiden näkökulmasta Onnistuneen asiakaskokemuksen toteutumista edistävät tekijät lääkeyrityksen asiakkaiden näkökulmasta
title_short Onnistuneen asiakaskokemuksen toteutumista edistävät tekijät lääkeyrityksen asiakkaiden näkökulmasta
title_sort onnistuneen asiakaskokemuksen toteutumista edistävät tekijät lääkeyrityksen asiakkaiden näkökulmasta
title_txtP Onnistuneen asiakaskokemuksen toteutumista edistävät tekijät lääkeyrityksen asiakkaiden näkökulmasta
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95933 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202406174699
work_keys_str_mv AT liljanora onnistuneenasiakaskokemuksentoteutumistaedistävättekijätlääkeyrityksenasiakkaidennäkök