Lilja, N., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2024). Onnistuneen asiakaskokemuksen toteutumista edistävät tekijät lääkeyrityksen asiakkaiden näkökulmasta.
Chicago-viite (17. p.)Lilja, Nora, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Onnistuneen Asiakaskokemuksen Toteutumista Edistävät Tekijät Lääkeyrityksen Asiakkaiden Näkökulmasta. 2024.
MLA-viite (9. p.)Lilja, Nora, et al. Onnistuneen Asiakaskokemuksen Toteutumista Edistävät Tekijät Lääkeyrityksen Asiakkaiden Näkökulmasta. 2024.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.