APA-viite (7. p.)

Lilja, N., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2024). Onnistuneen asiakaskokemuksen toteutumista edistävät tekijät lääkeyrityksen asiakkaiden näkökulmasta.

Chicago-viite (17. p.)

Lilja, Nora, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Onnistuneen Asiakaskokemuksen Toteutumista Edistävät Tekijät Lääkeyrityksen Asiakkaiden Näkökulmasta. 2024.

MLA-viite (9. p.)

Lilja, Nora, et al. Onnistuneen Asiakaskokemuksen Toteutumista Edistävät Tekijät Lääkeyrityksen Asiakkaiden Näkökulmasta. 2024.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.