Lilja, N., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2024). Onnistuneen asiakaskokemuksen toteutumista edistävät tekijät lääkeyrityksen asiakkaiden näkökulmasta.
Chicago Style (17th ed.) CitationLilja, Nora, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Onnistuneen Asiakaskokemuksen Toteutumista Edistävät Tekijät Lääkeyrityksen Asiakkaiden Näkökulmasta. 2024.
MLA (9th ed.) CitationLilja, Nora, et al. Onnistuneen Asiakaskokemuksen Toteutumista Edistävät Tekijät Lääkeyrityksen Asiakkaiden Näkökulmasta. 2024.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.