Huhtala, K., Knuutila, M., Psychology, F. o. E. a., tiedekunta, K. j. p., Education, D. o., laitos, K., . . . yliopisto, J. (2024). Pedagoginen kirjaaminen kaksivuotisen esiopetuksen kokeilun erityisen tuen HOJKS-asiakirjoissa.
Chicago-viite (17. p.)Huhtala, Katriina, Mirva Knuutila, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Department of Education, Kasvatustieteiden laitos, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Pedagoginen Kirjaaminen Kaksivuotisen Esiopetuksen Kokeilun Erityisen Tuen HOJKS-asiakirjoissa. 2024.
MLA-viite (9. p.)Huhtala, Katriina, et al. Pedagoginen Kirjaaminen Kaksivuotisen Esiopetuksen Kokeilun Erityisen Tuen HOJKS-asiakirjoissa. 2024.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.