“The Shoemaker’s Children Always Go Barefoot” – Case Study on Internal Branding within a Marketing Agency

Sisäisen brändijohtamisen on tunnistettu olevan keskeisessä roolissa vahvojen brändien luomisessa. Tämän ymmärryksen seurauksena viime vuosikymmeninä on kiinnostuttu erilaisten brändäysstrategioiden integroimisesta organisaatioiden henkilöstöhallinnan prosesseihin. Vaikka näitä sisäisille sidosryhmi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Pellinen, Heta Helmiina
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95820