Rehtorin merkitys luokanopettajan työssä sitoutumiseen

Tässä kandidaatintutkielmassa tutkimme rehtorin merkitystä luokanopettajan työssä sitoutumiseen. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää luokanopettajien kokemuksia rehtorin merkityksestä heidän työssä sitoutumiseensa. Lisäksi tavoitteena oli löytää erilaisia keinoja, joilla rehtori voi tukea tai he...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Hakala, Anni, Hynninen, Veera
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95801