Opiskelijana korona-ajan etätoteutuksessa aikuiskouluttajan pedagogisissa opinnoissa didaktisen kolmion näkökulmasta

Tämän aikuiskasvatustieteen pro gradu -tutkielman tarkoituksena oli tutkia aikuiskouluttajan pedagogisten opintojen (APO) korona-ajan etätoteutusta didaktinen kolmio viitekehyksenä. Tutkimuksessa käytin laajennettua didaktista kolmiota, joka koostuu opiskelijasta, opettajasta, pedagogisesta suhteest...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Rouhunkoski, Iina
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Department of Education, Kasvatustieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95778