_version_ 1809903476836139008
annif_keywords_txtF_mv suomenkielinen kirjallisuus koneoppiminen suomen kieli tietojenkäsittelytieteet ohjelmointi
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p16810 http://www.yso.fi/onto/yso/p21846 http://www.yso.fi/onto/yso/p8856 http://www.yso.fi/onto/yso/p21029 http://www.yso.fi/onto/yso/p4887
author Nykänen, Otto
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietotekniikka Mathematical Information Technology 602
author_facet Nykänen, Otto Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietotekniikka Mathematical Information Technology 602 Nykänen, Otto
author_sort Nykänen, Otto
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2024-06-11T20:01:32Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Koneoppimiseen perustuva proseduraalinen generaatio peliymp&#xE4;rist&#xF6;jen tuotannossa</title><creator>Nyk&#xE4;nen, Otto</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietotekniikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Mathematical Information Technology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">602</contributor><subject type="other">proseduraalinen generaatio</subject><subject type="other">koneoppimiseen perustuva proseduraalinen generaatio</subject><subject type="other">PCG</subject><subject type="other">PCGML</subject><subject type="yso">koneoppiminen</subject><subject type="yso">pelit</subject><available>2024-06-11T07:42:02Z</available><issued>2024</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatinty&#xF6;</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95732</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202406114500</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202406114500</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/95732/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202406114500.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202406114500.pdf" type="application/pdf" length="112766" sequence="1"/><recordID>123456789_95732</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_95732
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:40Z
main_date 2024-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2024
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/95732\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202406114500.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202406114500.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 602
publication_first_indexed 2024-06-11T20:01:32Z
publishDate 2024
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Nykänen, Otto Koneoppimiseen perustuva proseduraalinen generaatio peliympäristöjen tuotannossa proseduraalinen generaatio koneoppimiseen perustuva proseduraalinen generaatio PCG PCGML koneoppiminen pelit
subject_txtF Tietotekniikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_95732&index=0&size=large
title Koneoppimiseen perustuva proseduraalinen generaatio peliympäristöjen tuotannossa
title_full Koneoppimiseen perustuva proseduraalinen generaatio peliympäristöjen tuotannossa
title_fullStr Koneoppimiseen perustuva proseduraalinen generaatio peliympäristöjen tuotannossa Koneoppimiseen perustuva proseduraalinen generaatio peliympäristöjen tuotannossa
title_full_unstemmed Koneoppimiseen perustuva proseduraalinen generaatio peliympäristöjen tuotannossa Koneoppimiseen perustuva proseduraalinen generaatio peliympäristöjen tuotannossa
title_short Koneoppimiseen perustuva proseduraalinen generaatio peliympäristöjen tuotannossa
title_sort koneoppimiseen perustuva proseduraalinen generaatio peliympäristöjen tuotannossa
title_txtP Koneoppimiseen perustuva proseduraalinen generaatio peliympäristöjen tuotannossa
topic proseduraalinen generaatio koneoppimiseen perustuva proseduraalinen generaatio PCG PCGML koneoppiminen pelit
topic_facet PCG PCGML koneoppiminen koneoppimiseen perustuva proseduraalinen generaatio pelit proseduraalinen generaatio
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95732 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202406114500
work_keys_str_mv AT nykänenotto koneoppimiseenperustuvaproseduraalinengeneraatiopeliympäristöjentuotannossa