Erityisopettajien ja erityisluokanopettajien opetusmetodit ja oppimiskäsitykset vaativan erityisen tuen opetuksessa

Viime vuosina Suomen yhteiskunnan sekä koululaitoksen kehityssuunta on herättänyt paljon keskustelua. Huolta ovat aiheuttaneet esimerkiksi alueellinen ja koulutuksellinen segregoituminen, laskeneet oppimistulokset sekä lasten-, nuorten- ja opettajien hyvinvointi. Tässä tutkimuksessa selvitettiin vaa...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Parkkola, Markus
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Department of Education, Kasvatustieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95635