_version_ |
1809902400994017280
|
annif_keywords_txtF_mv |
opetus
luokanopettajat
opetusmenetelmät
didaktiikka
psykologia
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
http://www.yso.fi/onto/yso/p3999
http://www.yso.fi/onto/yso/p988
http://www.yso.fi/onto/yso/p4930
http://www.yso.fi/onto/yso/p1632
|
author |
Reinikainen, Anne
|
author2 |
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Kokkolan yliopistokeskus Chydenius
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Teacher Education
Luokanopettajakoulutus
103
|
author_facet |
Reinikainen, Anne
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Kokkolan yliopistokeskus Chydenius
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Teacher Education
Luokanopettajakoulutus
103
Reinikainen, Anne
|
author_sort |
Reinikainen, Anne
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Opettajankoulutuslaitos
|
faculty_txtF |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|
first_indexed |
2024-06-07T20:00:57Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>“Strukturointi ei saa olla itse tarkoitus, se on apuväline” : opetuksen strukturointi luokanopettajan työvälineenä</title><creator>Reinikainen, Anne</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Kokkolan yliopistokeskus Chydenius</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kokkolan yliopistokeskus Chydenius</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><subject type="other">struktuuri</subject><subject type="other">tuntisuunnittelu</subject><subject type="yso">opetus</subject><subject type="yso">luokanopettajat</subject><available>2024-06-07T07:11:08Z</available><issued>2024</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95629</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202406074391</identifier><language type="iso">fin</language><rights>In Copyright</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202406074391</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/95629/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202406074391.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202406074391.pdf" type="application/pdf" length="1154441" sequence="1"/><recordID>123456789_95629</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_95629
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:50:46Z
|
main_date |
2024-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2024
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/95629\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202406074391.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202406074391.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
103
|
publication_first_indexed |
2024-06-07T20:00:57Z
|
publishDate |
2024
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Reinikainen, Anne
“Strukturointi ei saa olla itse tarkoitus, se on apuväline” : opetuksen strukturointi luokanopettajan työvälineenä
struktuuri
tuntisuunnittelu
opetus
luokanopettajat
|
subject_txtF |
Luokanopettajakoulutus
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_95629&index=0&size=large
|
title |
“Strukturointi ei saa olla itse tarkoitus, se on apuväline” : opetuksen strukturointi luokanopettajan työvälineenä
|
title_full |
“Strukturointi ei saa olla itse tarkoitus, se on apuväline” : opetuksen strukturointi luokanopettajan työvälineenä
|
title_fullStr |
“Strukturointi ei saa olla itse tarkoitus, se on apuväline” : opetuksen strukturointi luokanopettajan työvälineenä
“Strukturointi ei saa olla itse tarkoitus, se on apuväline” : opetuksen strukturointi luokanopettajan työvälineenä
|
title_full_unstemmed |
“Strukturointi ei saa olla itse tarkoitus, se on apuväline” : opetuksen strukturointi luokanopettajan työvälineenä
“Strukturointi ei saa olla itse tarkoitus, se on apuväline” : opetuksen strukturointi luokanopettajan työvälineenä
|
title_short |
“Strukturointi ei saa olla itse tarkoitus, se on apuväline”
|
title_sort |
strukturointi ei saa olla itse tarkoitus se on apuväline opetuksen strukturointi luokanopettajan työvälineenä
|
title_sub |
opetuksen strukturointi luokanopettajan työvälineenä
|
title_txtP |
“Strukturointi ei saa olla itse tarkoitus, se on apuväline” : opetuksen strukturointi luokanopettajan työvälineenä
|
topic |
struktuuri
tuntisuunnittelu
opetus
luokanopettajat
|
topic_facet |
luokanopettajat
opetus
struktuuri
tuntisuunnittelu
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95629
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202406074391
|
work_keys_str_mv |
AT reinikainenanne strukturointieisaaollaitsetarkoitusseonapuvälineopetuksenstrukturointiluokanopet
|