Presidenttiehdokkaiden retoriset vaikuttamisen keinot TikTokissa Suomen presidentinvaalit 2024

Tämä tutkielma on retorinen sisällönanalyysi Suomen 2024 presidenttiehdokkaiden vaikuttamisen keinoista TikTokissa. Poliittisessa viestinnässä ja vaalikampanjoinnissa on aina pyritty hyödyntämään ajankohtaisia viestintämuotoja, joista uusin on sosiaalisen median kanava TikTok. Tutkielman tavoitteena...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Tammivaara, Tessa, Ekholm , Ella
Muut tekijät: Faculty of Humanities and Social Sciences, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Department of Language and Communication Studies, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95620