"A new scandal coming soon!" humour as a response strategy in Oatly's crisis communication

Kriisiviestintää ja huumoria on erillisinä ilmiöinä tutkittu paljon (ks. esim. Frandsen & Johansen, 2017; Sover, 2018). Kriisiviestintä organisaatioviestinnän osa-alueena liittyy kriisitilanteiden negatiivisiin heijastusvaikutuksiin organisaation toiminnoille, jolloin kriisiviestinnän tavoitteen...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Laulainen, Emilia
Muut tekijät: Faculty of Humanities and Social Sciences, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95539