Varhaiskasvatuksen jaetun pedagogisen johtajuuden merkitykset lautakunta-, virasto- ja päiväkotitasoisten johtajien välisissä vuorovaikutuskokemuksissa

Tutkimusaihe käsittelee kunnallisen varhaiskasvatuksen johtotasojen edustajien kokemuksia pedagogisesta johtajuudesta heidän välisessään vuorovaikutuksessa. Kyseistä ilmiötä on tärkeää tutkia, jotta voidaan tunnistaa niitä vuorovaikutuskokemuksia, jotka edistävät johdonmukaista johtamistoimintaa ped...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Tuovinen, Merja
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95432