Tuovinen, M., Psychology, F. o. E. a., tiedekunta, K. j. p., laitos, K., Education, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2024). Varhaiskasvatuksen jaetun pedagogisen johtajuuden merkitykset lautakunta-, virasto- ja päiväkotitasoisten johtajien välisissä vuorovaikutuskokemuksissa.
Chicago-viite (17. p.)Tuovinen, Merja, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Varhaiskasvatuksen Jaetun Pedagogisen Johtajuuden Merkitykset Lautakunta-, Virasto- Ja Päiväkotitasoisten Johtajien Välisissä Vuorovaikutuskokemuksissa. 2024.
MLA-viite (9. p.)Tuovinen, Merja, et al. Varhaiskasvatuksen Jaetun Pedagogisen Johtajuuden Merkitykset Lautakunta-, Virasto- Ja Päiväkotitasoisten Johtajien Välisissä Vuorovaikutuskokemuksissa. 2024.