Tuovinen, M., Psychology, F. o. E. a., tiedekunta, K. j. p., laitos, K., Education, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2024). Varhaiskasvatuksen jaetun pedagogisen johtajuuden merkitykset lautakunta-, virasto- ja päiväkotitasoisten johtajien välisissä vuorovaikutuskokemuksissa.
Chicago Style (17th ed.) CitationTuovinen, Merja, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Varhaiskasvatuksen Jaetun Pedagogisen Johtajuuden Merkitykset Lautakunta-, Virasto- Ja Päiväkotitasoisten Johtajien Välisissä Vuorovaikutuskokemuksissa. 2024.
MLA (9th ed.) CitationTuovinen, Merja, et al. Varhaiskasvatuksen Jaetun Pedagogisen Johtajuuden Merkitykset Lautakunta-, Virasto- Ja Päiväkotitasoisten Johtajien Välisissä Vuorovaikutuskokemuksissa. 2024.