Tuotevideon vaikutus kuluttajan ostoaikomukseen

Bibliographic Details
Main Author: Avikainen, Olli Emil Aleksi
Other Authors: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Marketing, Markkinointi
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2024
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95407
_version_ 1803005746618564608
annif_keywords_txtF_mv kuluttajakäyttäytyminen kuluttajat ostokäyttäytyminen kuluttajaneuvonta asenteet
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 http://www.yso.fi/onto/yso/p1445 http://www.yso.fi/onto/yso/p5619
author Avikainen, Olli Emil Aleksi
author2 Jyväskylä University School of Business and Economics Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Marketing Markkinointi
author_facet Avikainen, Olli Emil Aleksi Jyväskylä University School of Business and Economics Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Marketing Markkinointi Avikainen, Olli Emil Aleksi
author_sort Avikainen, Olli Emil Aleksi
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
faculty_txtF Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
first_indexed 2024-06-18T20:01:07Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Tuotevideon vaikutus kuluttajan ostoaikomukseen</title><creator>Avikainen, Olli Emil Aleksi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University School of Business and Economics</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><available>2024-06-01T06:32:36Z</available><issued>2024</issued><type>Master's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95407</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202406014173</identifier><language type="iso">fin</language><rights>In copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">restrictedAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library (https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities/facilities#autotoc-item-autotoc-2).</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekij&#xE4; ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;semalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat#autotoc-item-autotoc-2.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202406014173</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/95407/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202406014173.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202406014173.pdf" type="application/pdf" length="10731890" sequence="1"/><recordID>123456789_95407</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_95407
language fin
last_indexed 2024-06-18T20:01:07Z
main_date 2024-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2024
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/95407\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202406014173.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202406014173.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2024-06-18T20:01:07Z
publishDate 2024
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Avikainen, Olli Emil Aleksi Tuotevideon vaikutus kuluttajan ostoaikomukseen
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_95407&index=0&size=large
title Tuotevideon vaikutus kuluttajan ostoaikomukseen
title_full Tuotevideon vaikutus kuluttajan ostoaikomukseen
title_fullStr Tuotevideon vaikutus kuluttajan ostoaikomukseen Tuotevideon vaikutus kuluttajan ostoaikomukseen
title_full_unstemmed Tuotevideon vaikutus kuluttajan ostoaikomukseen Tuotevideon vaikutus kuluttajan ostoaikomukseen
title_short Tuotevideon vaikutus kuluttajan ostoaikomukseen
title_sort tuotevideon vaikutus kuluttajan ostoaikomukseen
title_txtP Tuotevideon vaikutus kuluttajan ostoaikomukseen
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95407 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202406014173
work_keys_str_mv AT avikainenolliemilaleksi tuotevideonvaikutuskuluttajanostoaikomukseen