Auf dem grünen Weg multimodale Diskursanalyse über die Unternehmenskommunikation zur Nachhaltigkeit auf den Websites der Deutschen Bahn und der Lufthansa

Yritysten viestintä ja vastuullisuus ovat lisääntyneet kasvavissa määrin digitalisaation, ihmisten ympäristötietoisuuden ja erinäisten ympäristöön liittyvien säännöksien myötä. Täten myös yritysten keinot esittäytyä vihreinä toimijoina ja luoda vihreää yrityskuvaa muun muassa viherpesun kautta on li...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Korhonen, Elvira
Muut tekijät: Faculty of Humanities and Social Sciences, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Department of Language and Communication Studies, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:deu
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95364