Kestävän matkailun vetovoimatekijät - Matkailijoiden houkuttelu kestävyysviestinnän keinoin

Kuluttajat ovat nykyään yhä huolestuneempia ympäristön tilasta, mikä on kasvattanut heidän kiinnostustaan kestävyyttä ja kestävämpää elämäntyyliä kohtaan. Tämä näkyy myös matkailualalla, jossa kestävä matkailu kiinnostaa yhä useampia. Kestävyystietoisuuden kasvun myötä matkailutoimijat voivat saavut...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kahilaluoma, Hanna
Muut tekijät: Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95246