Kainalopierusta konseptiksi luovuus ja ideointi markkinoinnin suunnittelussa

Markkinoinnin ja mainonnan suunnittelussa on vaalittu romanttista luovan suunnittelijan neromyyttiä. Aiempi tutkimus on keskittynyt luovan toimiston prosessin ja sen vaikutusten tarkasteluun, mutta itse luovien ideoiden syntyhetki kuitataan usein mystiikalla. Luovuutta ja siihen vaikuttavia mekanism...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Eskola, Teemu
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95094