Vanhempien ja päiväkodin henkilöstön arvioita ADHD-oireisten lasten vahvuuksista

Tämän pro gradu tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, minkälaisia vahvuuksia vanhemmat ja päiväkodin henkilöstö arvioivat alle kouluikäisille ADHD-oireisille lapsille ja onko heidän arvioissaan eroja. Tämän lisäksi tutkittiin eroavatko poikien ja tyttöjen vahvuusarviot toisistaan. Vertailimme myö...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Melander, Marika, Ahtola-Järvinen, Raisa
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Department of Education, Kasvatustieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95087