S2-oppija mukana Fortnite-pelikeskustelussa sanahaut, korjaukset ja kielenoppimisen mahdollisuudet

Digitaalinen viihdepelaaminen on nykyisin hyvin suosittua. Sen on myös havaittu olevan hyödyllinen informaali kielenoppimistilanne. Tässä tutkimuksessa tarkastellaan viihdepeli Fortniten pelaamisen aikaista kakkoskielistä pelikeskustelua. Kakkoskielisyydellä viitataan keskusteluun, jossa on mukana s...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Poikonen, Sara
Muut tekijät: Faculty of Humanities and Social Sciences, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Department of Language and Communication Studies, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95046