Vanhempien koulutuksen ja kodin matematiikkaympäristön yhteys lasten matematiikan taitoihin

Tämä tutkimus selvitti, ennustaako vanhempien koulutus lasten matematiikan taitoja 2. luokalla suoraan tai epäsuoraan erilaisten kotiympäristöjen kautta. Tutkimus toteutettiin osana Vuorovaikutus, kasvu ja oppiminen (VUOKKO) -pitkittäistutkimusta. Koulutuskyselyyn vastasi 1130 vanhempaa, taitoja mit...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Sieppi, Lotta
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Department of Teacher Education, Opettajankoulutuslaitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95044