Фотоконтент микроселебрити, привлекающий внимание пользователей социальной сети Инстаграм

Tutkimuksen avulla pyrittiin analysoimaan mikrojulkkisten visuaalista sisältöä Instagramissa, koska se on ollut merkittävä tekijä heidän suosionsa rakentumisessa. Tutkimuksen tavoitteena oli saada selville, millainen sisältö venäläisten mikrojulkkisten valokuvissa kiinnostaa eniten Instagramin käytt...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Rautio, Elina
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:rus
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95013