Frisbeegolfurheilijan henkilöbrändi sosiaalisessa mediassa – haasteet sekä sponsoreiden ja seuraajien vaikutus

Tässä pro gradu -tutkielmassa perehdytään frisbeegolfurheilijoiden henkilöbrändin rakennukseen sosiaalisessa mediassa. Tutkimuksessa laajennetaan aiempien tutkimusten tuloksia urheilijoiden henkilöbrändin rakennukseen liittyen (ks. esim. Dumont & Ots, 2020; Hodge & Walker (2015); Jara Pazmin...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Heikura, Laura
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94995