APA (7th ed.) Citation

Heikura, L., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2024). Frisbeegolfurheilijan henkilöbrändi sosiaalisessa mediassa – haasteet sekä sponsoreiden ja seuraajien vaikutus.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Heikura, Laura, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Frisbeegolfurheilijan Henkilöbrändi Sosiaalisessa Mediassa – Haasteet Sekä Sponsoreiden Ja Seuraajien Vaikutus. 2024.

MLA (9th ed.) Citation

Heikura, Laura, et al. Frisbeegolfurheilijan Henkilöbrändi Sosiaalisessa Mediassa – Haasteet Sekä Sponsoreiden Ja Seuraajien Vaikutus. 2024.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.