Heikura, L., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2024). Frisbeegolfurheilijan henkilöbrändi sosiaalisessa mediassa – haasteet sekä sponsoreiden ja seuraajien vaikutus.
Chicago Style (17th ed.) CitationHeikura, Laura, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Frisbeegolfurheilijan Henkilöbrändi Sosiaalisessa Mediassa – Haasteet Sekä Sponsoreiden Ja Seuraajien Vaikutus. 2024.
MLA (9th ed.) CitationHeikura, Laura, et al. Frisbeegolfurheilijan Henkilöbrändi Sosiaalisessa Mediassa – Haasteet Sekä Sponsoreiden Ja Seuraajien Vaikutus. 2024.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.