Heikura, L., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2024). Frisbeegolfurheilijan henkilöbrändi sosiaalisessa mediassa – haasteet sekä sponsoreiden ja seuraajien vaikutus.
Chicago-viite (17. p.)Heikura, Laura, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Frisbeegolfurheilijan Henkilöbrändi Sosiaalisessa Mediassa – Haasteet Sekä Sponsoreiden Ja Seuraajien Vaikutus. 2024.
MLA-viite (9. p.)Heikura, Laura, et al. Frisbeegolfurheilijan Henkilöbrändi Sosiaalisessa Mediassa – Haasteet Sekä Sponsoreiden Ja Seuraajien Vaikutus. 2024.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.