"Inkluusio on hyvä asia, kun asenne ja resurssit on kohillaan" opettajien käsityksiä inkluusiosta ja sen toteutumisesta varhaiskasvatuksessa

Tutkimuksessa tarkasteltiin varhaiskasvatuksen opettajien ja erityisopettajien käsityksiä inkluusiosta sekä sen toteutumisesta. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää miten varhaiskasvatuksen opettajat ja erityisopettajat määrittelevät inkluusion ja millaisia käsityksiä heillä on keinoista sen toteut...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Soini, Nea, Sjöblom, Julianna
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Bachelor's thesis
Language:fin
Published: 2024
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94982