9. luokkalaisten matemaattisen ja kirjoitustaidon oppijaminäkäsityksen yhteys oppilaiden tavoiteorientaatioihin ja suhtautumiseen tulevaisuuden koulutusta kohtaan

Tutkimuksessa tarkasteltiin 9. luokkalaisten matemaattisen ja kirjoitustaidon oppijaminäkäsityksen tavoiteorientaatioiden yhteyttä sekä sitä, selittävätkö matemaattiset ja kirjoitustaidon oppijaminäkäsitykset oppilaiden myönteistä tai kielteistä suhtautumista koulutusta kohtaan. Tavoiteorientaatiot...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Juntunen, Elli
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Department of Education, Kasvatustieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94864