Teachers’ perceptions on action-based teaching in EFL classrooms in Finnish lower secondary schools

Perusopetuksen opetussuunnitelman (POPS, 2014) mukaan opetuksen lähtökohtana tulisi olla oppimisen mahdollistaminen monipuolisesti muun muassa toiminnallisin keinoin. Kirjallisuuden mukaan toiminnallinen opetus käsittää laajan joukon opetusmenetelmiä, joissa oppijan aktiivinen osallisuus sekä vuorov...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Rautio, Isa
Muut tekijät: Faculty of Humanities and Social Sciences, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Department of Language and Communication Studies, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94834