Sukupuolisensitiivinen pedagogiikka varhaiskasvatuksessa tapaustutkimus sukupuolen vaikutuksista päiväkodin toimintakulttuurissa

Tutkimuksessa tarkasteltiin sitä, miten sukupuolisensitiivisyys näkyy varhaiskasvatuksen pedagogiikassa; sen suunnittelemisessa, toteuttamisessa, arvioimisessa ja kehittämisessä yhdessä suomalaisessa päiväkodissa. Tavoitteena oli hahmottaa sukupuolen vaikutus varhaiskasvatuksessa työskentelevien amm...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Honkanen, Janna
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Department of Education, Kasvatustieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94807