Tekstiä generoivan tekoälyn hyödyntäminen oppimisessa
Tämä kandidaatintutkielma on kirjallisuuskartoitus tekstiä generoivan tekoälyn hyödyntämiseen oppimisessa ja sen vaikutuksiin opetuksessa. Tutkielmassa myös perehdytään lyhyesti tekoälyn käsitteen historiaan ja ChatGPT:n toimintaan sekä pohditaan opetuksen ja tekoälyn tulevaisuuden näkymiä. This ba...
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | , , , , , |
Format: | Bachelor's thesis |
Language: | fin |
Published: |
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94800 |
Summary: | Tämä kandidaatintutkielma on kirjallisuuskartoitus tekstiä generoivan tekoälyn hyödyntämiseen oppimisessa ja sen vaikutuksiin opetuksessa. Tutkielmassa myös perehdytään lyhyesti tekoälyn käsitteen historiaan ja ChatGPT:n toimintaan sekä pohditaan opetuksen ja tekoälyn tulevaisuuden näkymiä.
This bachelor’s thesis is a literature review on the use of text-generating AI in learning and its implications for teaching. The thesis also briefly explores the history of the concept of AI and the functioning of ChatGPT, and reflects on the future of teaching and AI.
|
---|