The experiences and attitudes of English students regarding the use of Instagram as a language learning tool

Sosiaalisen median sekä teknologian kasvun myötä tehdyt tutkimukset ovat rohkaisseet opettajia puhelinten käytöstä koulun sisäisissä oppimistilanteissa ja koulun ulkopuolella. Puhelinten ajatellaan olevan erityisen hyödyllisiä sanaston ja lausumisen oppimisessa. Sosiaalinen media voi lisäksi motivoi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Herrala, Mirella
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:eng
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94778