Opettajien kokemuksia TCM-ryhmänhallintamenetelmäkoulutuksen merkityksestä kasvatusyhteistyölle

Opettajan työhön kuuluva yhteistyön tekeminen vanhempien kanssa voi toisinaan joutua koetukselle. Kokkolassa heräsi huoli haastavasti käyttäytyvien oppilaiden määrän lisääntymisestä kouluissa ja siellä päädyttiin kouluttamaan kahden alakoulun opettajia TCM-ryhmänhallintamenetelmän (Teacher Classroom...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kalliainen, Minna
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94732