Luokanopettajien käsityksiä ADHD-oppilaiden tukemisesta ja Check in, Check out- toimintamallista

Tutkielman tarkoituksena on selvittää, millaisia käsityksiä luokanopettajilla on ADHD-oppilaiden kanssa hyödynnettävistä tuen menetelmistä. Lisäksi selvitetään, millaisia käsityksiä luokanopettajilla on Check in, Check out- toimintamallista yhtenä ADHD-oppilaiden tuen menetelmänä. Tuen menetelmillä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lehtinen, Viivi
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94723