Myynnin kehitystarpeiden priorisointi suomalaisissa keskisuurissa yrityksissä ja myynnin konsultoinnin ostoperusteet

Myynti on olennainen osa yritysten liiketoimintaa, sillä se mahdollistaa taloudellisen vaihdon ja on keskeinen tekijä liiketoiminnan menestyksessä. Pysyäkseen kilpailukykyisinä, yritysten on jatkuvasti kehitettävä myyntiään ja vastattava myyntiorganisaatioihin vaikuttaviin ympäristömuutoksiin. Myynn...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Mäntymaa, Samuel
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94389