Teknologian hyödyntäminen myynnin ja markkinoinnin yhteistyön kehittämiseksi

Teknologian hyödyntäminen myynnin ja markkinoinnin yhteistyön kehittämisessä on noussut keskeiseksi aiheeksi yritysten pyrkiessä vastaamaan jatkuvasti muuttuviin markkinoiden vaatimuksiin. Tutkimusaihe on ajankohtainen, sillä tehokas yhteistyö myynnin ja markkinoinnin välillä on tunnistettu kriittis...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kuningas, Jenna
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94300