fullrecord |
[{"key": "dc.contributor.advisor", "value": "Mero, Joel", "language": null, "element": "contributor", "qualifier": "advisor", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.author", "value": "Kuningas, Jenna", "language": null, "element": "contributor", "qualifier": "author", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.accessioned", "value": "2024-04-15T12:51:38Z", "language": null, "element": "date", "qualifier": "accessioned", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.available", "value": "2024-04-15T12:51:38Z", "language": null, "element": "date", "qualifier": "available", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.issued", "value": "2024", "language": null, "element": "date", "qualifier": "issued", "schema": "dc"}, {"key": "dc.identifier.uri", "value": "https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94300", "language": null, "element": "identifier", "qualifier": "uri", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.abstract", "value": "Teknologian hy\u00f6dynt\u00e4minen myynnin ja markkinoinnin yhteisty\u00f6n kehitt\u00e4misess\u00e4 on noussut keskeiseksi aiheeksi yritysten pyrkiess\u00e4 vastaamaan jatkuvasti muuttuviin markkinoiden vaatimuksiin. Tutkimusaihe on ajankohtainen, sill\u00e4 tehokas yhteisty\u00f6 myynnin ja markkinoinnin v\u00e4lill\u00e4 on tunnistettu kriittiseksi tekij\u00e4ksi organisaatioiden menestyksess\u00e4. Taustalla on myynnin ja markkinoinnin v\u00e4lill\u00e4 esiintyvi\u00e4 haasteita, kuten kommunikaatio- ongelmia, liidienhallinnan puutteita ja myyntijohtoisen kulttuurin vallitsevuutta, mitk\u00e4 ovat keskeisi\u00e4 esteit\u00e4 tehokkaalle yhteisty\u00f6lle.\r\nT\u00e4m\u00e4 tutkielma keskittyy tutkimaan teknologian hy\u00f6dynt\u00e4misen vaikutuksia myynnin ja markkinoinnin v\u00e4lisess\u00e4 yhteisty\u00f6ss\u00e4 B2B-kontekstissa. Tutkimuksen tavoitteena on syvent\u00e4\u00e4 ymm\u00e4rryst\u00e4 teknologioiden roolista yhteisty\u00f6n kehitt\u00e4misess\u00e4 ja esitt\u00e4\u00e4 k\u00e4yt\u00e4nn\u00f6n suosituksia haasteiden voittamiseksi. Tutkimus suoritettiin laadullisen tutkimuksen menetelmin, k\u00e4ytt\u00e4en puolistrukturoituja teemahaastatteluja. Haastatteluissa ker\u00e4ttiin tietoa sek\u00e4 myynnin ett\u00e4 markkinoinnin johtohenkil\u00f6ilt\u00e4 eri B2B-yrityksist\u00e4.\r\nTutkimuksen tulokset tukevat olemassa olevaa kirjallisuutta, mutta tarjoavat my\u00f6s uusia oivalluksia myynnin ja markkinoinnin yhteisty\u00f6n teknologisesta, sosiaalisesta ja manageriaalisesta dimensiosta. Tulokset korostavat erityisesti sit\u00e4, miten digitaaliset teknologiat voivat parantaa kommunikaatiota ja yhteisty\u00f6n strategista suunnittelua. Tutkimuksen tulokset tarjoavat arvokkaita oivalluksia yrityksille, jotka pyrkiv\u00e4t hy\u00f6dynt\u00e4m\u00e4\u00e4n teknologiaa myynnin ja markkinoinnin rajapinnan tehostamiseksi, ja t\u00e4ytt\u00e4v\u00e4t olemassa olevia tutkimusaukkoja liittyen teknologian strategiseen integrointiin ja poikkitoiminnalliseen yhteisty\u00f6h\u00f6n. Tutkielmassa on hy\u00f6dynnetty teko\u00e4ly\u00e4 tekstin kieliopillisen oikeellisuuden varmistamisessa ja rakenteellisen sujuvuuden parantamisessa.", "language": "en", "element": "description", "qualifier": "abstract", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.provenance", "value": "Submitted by jyx lomake-julkaisija (jyx-julkaisija.group@korppi.jyu.fi) on 2024-04-15T12:51:38Z\r\nNo. of bitstreams: 0", "language": "en", "element": "description", "qualifier": "provenance", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.provenance", "value": "Made available in DSpace on 2024-04-15T12:51:38Z (GMT). No. of bitstreams: 0", "language": "en", "element": "description", "qualifier": "provenance", "schema": "dc"}, {"key": "dc.format.extent", "value": "87", "language": null, "element": "format", "qualifier": "extent", "schema": "dc"}, {"key": "dc.format.mimetype", "value": "application/pdf", "language": null, "element": "format", "qualifier": "mimetype", "schema": "dc"}, {"key": "dc.language.iso", "value": "fin", "language": null, "element": "language", "qualifier": "iso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights", "value": "CC BY 4.0", "language": "en", "element": "rights", "qualifier": null, "schema": "dc"}, {"key": "dc.title", "value": "Teknologian hy\u00f6dynt\u00e4minen myynnin ja markkinoinnin yhteisty\u00f6n kehitt\u00e4miseksi", "language": null, "element": "title", "qualifier": null, "schema": "dc"}, {"key": "dc.type", "value": "master thesis", "language": null, "element": "type", "qualifier": null, "schema": "dc"}, {"key": "dc.identifier.urn", "value": "URN:NBN:fi:jyu-202404152919", "language": null, "element": "identifier", "qualifier": "urn", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.ontasot", "value": "Master's thesis", "language": "en", "element": "type", "qualifier": "ontasot", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.ontasot", "value": "Pro gradu -tutkielma", "language": "fi", "element": "type", "qualifier": "ontasot", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.faculty", "value": "Jyv\u00e4skyl\u00e4 University School of Business and Economics", "language": "en", "element": "contributor", "qualifier": "faculty", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.faculty", "value": "Jyv\u00e4skyl\u00e4n yliopiston kauppakorkeakoulu", "language": "fi", "element": "contributor", "qualifier": "faculty", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.organization", "value": "University of Jyv\u00e4skyl\u00e4", "language": "en", "element": "contributor", "qualifier": "organization", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.organization", "value": "Jyv\u00e4skyl\u00e4n yliopisto", "language": "fi", "element": "contributor", "qualifier": "organization", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.discipline", "value": "Specialisation in Marketing", "language": "en", "element": "subject", "qualifier": "discipline", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.discipline", "value": "Markkinoinnin opintosuunta", "language": "fi", "element": "subject", "qualifier": "discipline", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.coar", "value": "http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc", "language": null, "element": "type", "qualifier": "coar", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights.copyright", "value": "\u00a9 The Author(s)", "language": null, "element": "rights", "qualifier": "copyright", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights.accesslevel", "value": "openAccess", "language": null, "element": "rights", "qualifier": "accesslevel", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.publication", "value": "masterThesis", "language": null, "element": "type", "qualifier": "publication", "schema": "dc"}, {"key": "dc.format.content", "value": "fulltext", "language": null, "element": "format", "qualifier": "content", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights.url", "value": "https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/", "language": null, "element": "rights", "qualifier": "url", "schema": "dc"}]
|