Sosiaalisen median sisältöjen vaikutus ravintola-asiakkaan brändisitoutumiseen ja ostoaikomukseen

Sosiaalinen media on tärkeä kanava sekä yrityksille että kuluttajille. Yritykset hyödyntävät sosiaalista mediaa markkinoinnin ja asiakassuhteiden rakentamisen välineenä, kun taas kuluttajat käyttävät sitä inspiraation etsimiseen, tuotteiden ja palveluiden arvioimiseen ja niihin tutustumiseen sekä yh...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Nousiainen, Maija
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94102