Sosiaalisen median sisältöjen vaikutus ravintola-asiakkaan brändisitoutumiseen ja ostoaikomukseen

Bibliographic Details
Main Author: Nousiainen, Maija
Other Authors: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinoinnin opintosuunta, Specialisation in Marketing
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2024
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94102
_version_ 1809900503311581184
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media brändit asiakkaat ravintolat kuluttajakäyttäytyminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 http://www.yso.fi/onto/yso/p1634 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
author Nousiainen, Maija
author2 Jyväskylä University School of Business and Economics Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinoinnin opintosuunta Specialisation in Marketing
author_facet Nousiainen, Maija Jyväskylä University School of Business and Economics Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinoinnin opintosuunta Specialisation in Marketing Nousiainen, Maija
author_sort Nousiainen, Maija
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
faculty_txtF Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
first_indexed 2024-03-27T21:04:10Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Sosiaalisen median sis&#xE4;lt&#xF6;jen vaikutus ravintola-asiakkaan br&#xE4;ndisitoutumiseen ja ostoaikomukseen</title><creator>Nousiainen, Maija</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University School of Business and Economics</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinoinnin opintosuunta</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Specialisation in Marketing</contributor><available>2024-03-27T13:23:53Z</available><issued>2024</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94102</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202403272646</identifier><language type="iso">fin</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202403272646</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/94102/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202403272646.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202403272646.pdf" type="application/pdf" length="920116" sequence="1"/><recordID>123456789_94102</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_94102
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:44Z
main_date 2024-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2024
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/94102\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202403272646.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202403272646.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2024-03-27T21:04:10Z
publishDate 2024
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Nousiainen, Maija Sosiaalisen median sisältöjen vaikutus ravintola-asiakkaan brändisitoutumiseen ja ostoaikomukseen
subject_txtF Markkinoinnin opintosuunta
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_94102&index=0&size=large
title Sosiaalisen median sisältöjen vaikutus ravintola-asiakkaan brändisitoutumiseen ja ostoaikomukseen
title_full Sosiaalisen median sisältöjen vaikutus ravintola-asiakkaan brändisitoutumiseen ja ostoaikomukseen
title_fullStr Sosiaalisen median sisältöjen vaikutus ravintola-asiakkaan brändisitoutumiseen ja ostoaikomukseen Sosiaalisen median sisältöjen vaikutus ravintola-asiakkaan brändisitoutumiseen ja ostoaikomukseen
title_full_unstemmed Sosiaalisen median sisältöjen vaikutus ravintola-asiakkaan brändisitoutumiseen ja ostoaikomukseen Sosiaalisen median sisältöjen vaikutus ravintola-asiakkaan brändisitoutumiseen ja ostoaikomukseen
title_short Sosiaalisen median sisältöjen vaikutus ravintola-asiakkaan brändisitoutumiseen ja ostoaikomukseen
title_sort sosiaalisen median sisältöjen vaikutus ravintola asiakkaan brändisitoutumiseen ja ostoaikomukseen
title_txtP Sosiaalisen median sisältöjen vaikutus ravintola-asiakkaan brändisitoutumiseen ja ostoaikomukseen
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94102 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202403272646
work_keys_str_mv AT nousiainenmaija sosiaalisenmediansisältöjenvaikutusravintolaasiakkaanbrändisitoutumiseenjaostoai