APA-viite (7. p.)

Nousiainen, M., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2024). Sosiaalisen median sisältöjen vaikutus ravintola-asiakkaan brändisitoutumiseen ja ostoaikomukseen.

Chicago-viite (17. p.)

Nousiainen, Maija, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Sosiaalisen Median Sisältöjen Vaikutus Ravintola-asiakkaan Brändisitoutumiseen Ja Ostoaikomukseen. 2024.

MLA-viite (9. p.)

Nousiainen, Maija, et al. Sosiaalisen Median Sisältöjen Vaikutus Ravintola-asiakkaan Brändisitoutumiseen Ja Ostoaikomukseen. 2024.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.