Nousiainen, M., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2024). Sosiaalisen median sisältöjen vaikutus ravintola-asiakkaan brändisitoutumiseen ja ostoaikomukseen.
Chicago-viite (17. p.)Nousiainen, Maija, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Sosiaalisen Median Sisältöjen Vaikutus Ravintola-asiakkaan Brändisitoutumiseen Ja Ostoaikomukseen. 2024.
MLA-viite (9. p.)Nousiainen, Maija, et al. Sosiaalisen Median Sisältöjen Vaikutus Ravintola-asiakkaan Brändisitoutumiseen Ja Ostoaikomukseen. 2024.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.