APA (7th ed.) Citation

Nousiainen, M., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2024). Sosiaalisen median sisältöjen vaikutus ravintola-asiakkaan brändisitoutumiseen ja ostoaikomukseen.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Nousiainen, Maija, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Sosiaalisen Median Sisältöjen Vaikutus Ravintola-asiakkaan Brändisitoutumiseen Ja Ostoaikomukseen. 2024.

MLA (9th ed.) Citation

Nousiainen, Maija, et al. Sosiaalisen Median Sisältöjen Vaikutus Ravintola-asiakkaan Brändisitoutumiseen Ja Ostoaikomukseen. 2024.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.