Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen vuorovaikutuksen avulla

Bibliographic Details
Main Author: Tirkkonen, Vinski
Other Authors: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Viestinnän johtamisen opintosuunta, Specialisation in Corporate Communication
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2024
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/93968
_version_ 1809900502936190976
annif_keywords_txtF_mv asiakaskokemus johtaminen vuorovaikutus kehittäminen asiakaslähtöisyys
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p24882 http://www.yso.fi/onto/yso/p554 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 http://www.yso.fi/onto/yso/p4230 http://www.yso.fi/onto/yso/p7613
author Tirkkonen, Vinski
author2 Jyväskylä University School of Business and Economics Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Viestinnän johtamisen opintosuunta Specialisation in Corporate Communication
author_facet Tirkkonen, Vinski Jyväskylä University School of Business and Economics Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Viestinnän johtamisen opintosuunta Specialisation in Corporate Communication Tirkkonen, Vinski
author_sort Tirkkonen, Vinski
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
faculty_txtF Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
first_indexed 2024-03-19T21:00:45Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehitt&#xE4;minen vuorovaikutuksen avulla</title><creator>Tirkkonen, Vinski</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University School of Business and Economics</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Viestinn&#xE4;n johtamisen opintosuunta</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Specialisation in Corporate Communication</contributor><available>2024-03-19T07:38:35Z</available><issued>2024</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/93968</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202403192482</identifier><language type="iso">fin</language><rights>CC BY</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202403192482</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/93968/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202403192482.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202403192482.pdf" type="application/pdf" length="841162" sequence="1"/><recordID>123456789_93968</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_93968
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:43Z
main_date 2024-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2024
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/93968\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202403192482.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202403192482.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2024-03-19T21:00:45Z
publishDate 2024
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Tirkkonen, Vinski Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen vuorovaikutuksen avulla
subject_txtF Viestinnän johtamisen opintosuunta
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_93968&index=0&size=large
title Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen vuorovaikutuksen avulla
title_full Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen vuorovaikutuksen avulla
title_fullStr Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen vuorovaikutuksen avulla Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen vuorovaikutuksen avulla
title_full_unstemmed Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen vuorovaikutuksen avulla Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen vuorovaikutuksen avulla
title_short Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen vuorovaikutuksen avulla
title_sort asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen vuorovaikutuksen avulla
title_txtP Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen vuorovaikutuksen avulla
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/93968 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202403192482
work_keys_str_mv AT tirkkonenvinski asiakaskokemuksenjohtaminenjakehittäminenvuorovaikutuksenavulla