Niemi-Kaija, H., Sciences, F. o. H. a. S., tiedekunta, H., Department of Music, A. a. C. S., Musiikin, t. j. k. t. l., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2024). Pidetään huolta: Mielikuvamainontaa taiteen keinoin RAY:n mainoskampanjassa (2006).
Chicago Style (17th ed.) CitationNiemi-Kaija, Helmi, Faculty of Humanities and Social Sciences, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Art and Culture Studies Department of Music, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos Musiikin, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Pidetään Huolta: Mielikuvamainontaa Taiteen Keinoin RAY:n Mainoskampanjassa (2006). 2024.
MLA (9th ed.) CitationNiemi-Kaija, Helmi, et al. Pidetään Huolta: Mielikuvamainontaa Taiteen Keinoin RAY:n Mainoskampanjassa (2006). 2024.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.