Haikka, H., tiedekunta, I., Technology, F. o. I., Informaatioteknologia, Technology, I., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2024). Chatbotit sähköisessä kaupankäynnissä: Kuluttajien suhtautuminen ja vaikuttavat tekijät.
Chicago-viite (17. p.)Haikka, Henri, Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Chatbotit Sähköisessä Kaupankäynnissä: Kuluttajien Suhtautuminen Ja Vaikuttavat Tekijät. 2024.
MLA-viite (9. p.)Haikka, Henri, et al. Chatbotit Sähköisessä Kaupankäynnissä: Kuluttajien Suhtautuminen Ja Vaikuttavat Tekijät. 2024.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.