_version_ |
1809900508533489664
|
annif_keywords_txtF_mv |
sisältötuotanto
sosiaalinen media
digitaalinen markkinointi
markkinointi
WWW-sivut
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p15070
http://www.yso.fi/onto/yso/p20774
http://www.yso.fi/onto/yso/p23942
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p4050
|
author |
Eloranta, Eetu
|
author2 |
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologian tiedekunta
Information Technology
Informaatioteknologia
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Information Systems Science
Tietojärjestelmätiede
601
|
author_facet |
Eloranta, Eetu
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologian tiedekunta
Information Technology
Informaatioteknologia
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Information Systems Science
Tietojärjestelmätiede
601
Eloranta, Eetu
|
author_sort |
Eloranta, Eetu
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2024-02-01T21:00:47Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa B2B-sektorilla</title><creator>Eloranta, Eetu</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">ostajapersoonat</subject><subject type="other">digitaalinen sisältömarkkinointi</subject><subject type="other">B2B-ostaminen</subject><subject type="other">digitaalinen sisällöntuotanto</subject><subject type="yso">personointi</subject><subject type="yso">digitaalinen markkinointi</subject><available>2024-02-01T07:04:38Z</available><issued>2024</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/93190</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202402011701</identifier><language type="iso">fin</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">© The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202402011701</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/93190/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202402011701.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202402011701.pdf" type="application/pdf" length="591709" sequence="1"/><recordID>123456789_93190</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_93190
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:53:10Z
|
main_date |
2024-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2024
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/93190\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202402011701.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202402011701.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2024-02-01T21:00:47Z
|
publishDate |
2024
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Eloranta, Eetu
Ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa B2B-sektorilla
ostajapersoonat
digitaalinen sisältömarkkinointi
B2B-ostaminen
digitaalinen sisällöntuotanto
personointi
digitaalinen markkinointi
|
subject_txtF |
Kognitiotiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_93190&index=0&size=large
|
title |
Ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa B2B-sektorilla
|
title_full |
Ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa B2B-sektorilla
|
title_fullStr |
Ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa B2B-sektorilla
Ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa B2B-sektorilla
|
title_full_unstemmed |
Ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa B2B-sektorilla
Ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa B2B-sektorilla
|
title_short |
Ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa B2B-sektorilla
|
title_sort |
ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa b2b sektorilla
|
title_txtP |
Ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa B2B-sektorilla
|
topic |
ostajapersoonat
digitaalinen sisältömarkkinointi
B2B-ostaminen
digitaalinen sisällöntuotanto
personointi
digitaalinen markkinointi
|
topic_facet |
B2B-ostaminen
digitaalinen markkinointi
digitaalinen sisällöntuotanto
digitaalinen sisältömarkkinointi
ostajapersoonat
personointi
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/93190
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202402011701
|
work_keys_str_mv |
AT elorantaeetu ostajapersoonienjapersonoidunsisällöntuotannonhyödyntäminendigitaalisessasisällöntu
|