_version_ 1809900508533489664
annif_keywords_txtF_mv sisältötuotanto sosiaalinen media digitaalinen markkinointi markkinointi WWW-sivut
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p15070 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p4050
author Eloranta, Eetu
author2 Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Information Technology Informaatioteknologia University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601
author_facet Eloranta, Eetu Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Information Technology Informaatioteknologia University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601 Eloranta, Eetu
author_sort Eloranta, Eetu
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2024-02-01T21:00:47Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Ostajapersoonien ja personoidun sis&#xE4;ll&#xF6;ntuotannon hy&#xF6;dynt&#xE4;minen digitaalisessa sis&#xE4;ll&#xF6;ntuotannossa B2B-sektorilla</title><creator>Eloranta, Eetu</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">ostajapersoonat</subject><subject type="other">digitaalinen sis&#xE4;lt&#xF6;markkinointi</subject><subject type="other">B2B-ostaminen</subject><subject type="other">digitaalinen sis&#xE4;ll&#xF6;ntuotanto</subject><subject type="yso">personointi</subject><subject type="yso">digitaalinen markkinointi</subject><available>2024-02-01T07:04:38Z</available><issued>2024</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/93190</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202402011701</identifier><language type="iso">fin</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202402011701</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/93190/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202402011701.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202402011701.pdf" type="application/pdf" length="591709" sequence="1"/><recordID>123456789_93190</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_93190
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:53:10Z
main_date 2024-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2024
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/93190\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202402011701.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202402011701.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2024-02-01T21:00:47Z
publishDate 2024
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Eloranta, Eetu Ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa B2B-sektorilla ostajapersoonat digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-ostaminen digitaalinen sisällöntuotanto personointi digitaalinen markkinointi
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_93190&index=0&size=large
title Ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa B2B-sektorilla
title_full Ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa B2B-sektorilla
title_fullStr Ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa B2B-sektorilla Ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa B2B-sektorilla
title_full_unstemmed Ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa B2B-sektorilla Ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa B2B-sektorilla
title_short Ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa B2B-sektorilla
title_sort ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa b2b sektorilla
title_txtP Ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa B2B-sektorilla
topic ostajapersoonat digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-ostaminen digitaalinen sisällöntuotanto personointi digitaalinen markkinointi
topic_facet B2B-ostaminen digitaalinen markkinointi digitaalinen sisällöntuotanto digitaalinen sisältömarkkinointi ostajapersoonat personointi
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/93190 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202402011701
work_keys_str_mv AT elorantaeetu ostajapersoonienjapersonoidunsisällöntuotannonhyödyntäminendigitaalisessasisällöntu