Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Perusopetuksen vuosiluokkien 1...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Perusopetuksen vuosiluokkien 1., 3. ja 5. oppilaiden esteettiset tulkinnat ja käsitykset taidemusiikista

Perusopetuksen vuosiluokkien 1., 3. ja 5. oppilaiden esteettiset tulkinnat ja käsitykset taidemusiikista

Bibliographic Details
Main Authors: Uura, Suvi, Hirvonen, Reija
Other Authors: Opettajankoulutuslaitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2007
Subjects:
Teacher Education
Luokanopettajakoulutus
kuunteleminen
reseptio
estetiikka
kokeminen
mieltymykset
lapsen kehitys
perusopetus
tulkinta
taidemusiikki
koululaiset
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/92991
  • Holdings
  • Description
  • Staff View
Description
Summary:

Similar Items

  • Menneisyyden tulkinnat : reseptiotutkimus Pohjantähden ja historiankirjoituksen vastaanotosta
    by: Ilomäki, Timo
    Published: (1998)
  • Aesthetic criteria for musical interpretation : a study of the contemporary performance of western notated instrumental music after 1750
    by: Sundin, Nils-Göran, kirjoittaja
    Published: (2022)
  • Aesthetic criteria for musical interpretation : a study of the contemporary performance of western notated instrumental music after 1750
    by: Sundin, Nils-Göran, kirjoittaja
    Published: (1994)
  • Radion kuuntelijapalautteen antaminen ja vastaanottaminen
    by: Niemistö, Elina
    Published: (2003)
  • 1- ja 2-luokkalaisten lasten suoritusstrategiat ja oppiainekohtaiset mieltymykset sekä näitä tutkivien mittareiden toimivuuden arviointi
    by: Vaahtoluoto, Venlastiina
    Published: (2006)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report