Lihantuottajien vastuullisuusviestinnän merkitys nuorten kuluttajien ostopäätöksenteossa

Bibliographic Details
Main Author: Ryyppö, Aleksi
Other Authors: School of Business and Economics, Kauppakorkeakoulu, Business and Economics, Taloustieteet, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Marketing, Markkinointi, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2023
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/92875
_version_ 1809900711967719424
annif_keywords_txtF_mv nuoret kuluttajakäyttäytyminen kuluttajat vastuullisuus viestintä
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p11617 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p24111 http://www.yso.fi/onto/yso/p36
author Ryyppö, Aleksi
author2 School of Business and Economics Kauppakorkeakoulu Business and Economics Taloustieteet University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Marketing Markkinointi 20423
author_facet Ryyppö, Aleksi School of Business and Economics Kauppakorkeakoulu Business and Economics Taloustieteet University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Marketing Markkinointi 20423 Ryyppö, Aleksi
author_sort Ryyppö, Aleksi
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2024-01-18T21:01:09Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Lihantuottajien vastuullisuusviestinn&#xE4;n merkitys nuorten kuluttajien ostop&#xE4;&#xE4;t&#xF6;ksenteossa</title><creator>Ryypp&#xF6;, Aleksi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">vastuullisuusviestint&#xE4;</subject><subject type="yso">lihantuotanto</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">vastuullisuus</subject><subject type="yso">kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">ostok&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><available>2024-01-18T08:21:56Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/92875</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202401181371</identifier><language type="iso">fin</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202401181371</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/92875/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202401181371.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202401181371.pdf" type="application/pdf" length="1182053" sequence="1"/><recordID>123456789_92875</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_92875
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:10Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/92875\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202401181371.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202401181371.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2023-01-18T21:01:09Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Ryyppö, Aleksi Lihantuottajien vastuullisuusviestinnän merkitys nuorten kuluttajien ostopäätöksenteossa vastuullisuusviestintä lihantuotanto kuluttajat vastuullisuus kuluttajakäyttäytyminen markkinointi ostokäyttäytyminen
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_92875&index=0&size=large
title Lihantuottajien vastuullisuusviestinnän merkitys nuorten kuluttajien ostopäätöksenteossa
title_full Lihantuottajien vastuullisuusviestinnän merkitys nuorten kuluttajien ostopäätöksenteossa
title_fullStr Lihantuottajien vastuullisuusviestinnän merkitys nuorten kuluttajien ostopäätöksenteossa Lihantuottajien vastuullisuusviestinnän merkitys nuorten kuluttajien ostopäätöksenteossa
title_full_unstemmed Lihantuottajien vastuullisuusviestinnän merkitys nuorten kuluttajien ostopäätöksenteossa Lihantuottajien vastuullisuusviestinnän merkitys nuorten kuluttajien ostopäätöksenteossa
title_short Lihantuottajien vastuullisuusviestinnän merkitys nuorten kuluttajien ostopäätöksenteossa
title_sort lihantuottajien vastuullisuusviestinnän merkitys nuorten kuluttajien ostopäätöksenteossa
title_txtP Lihantuottajien vastuullisuusviestinnän merkitys nuorten kuluttajien ostopäätöksenteossa
topic vastuullisuusviestintä lihantuotanto kuluttajat vastuullisuus kuluttajakäyttäytyminen markkinointi ostokäyttäytyminen
topic_facet kuluttajakäyttäytyminen kuluttajat lihantuotanto markkinointi ostokäyttäytyminen vastuullisuus vastuullisuusviestintä
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/92875 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202401181371
work_keys_str_mv AT ryyppöaleksi lihantuottajienvastuullisuusviestinnänmerkitysnuortenkuluttajienostopäätöksenteossa