Oppimisenhallintajärjestelmiin TIM ja Moodle liittyvät asenteet TAM-mallin avulla tarkasteltuna

Oppimisenhallintajärjestelmät ovat nykyajan opiskelijoille olennaisia työkaluja. Tässä pro gradussa perehdytään niiden hyväksymiseen ja niihin liittyviin asenteisiin Jyväskylän ylopistossa käytettävien TIM- ja Moodle-järjestelmien kontekstissa Technology Acceptance Model -mallin (TAM-malli) avulla j...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Liedes, Juho
Muut tekijät: Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Information Technology, Informaatioteknologia, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/92843