TCM-menetelmän ja -koulutuksen merkitys opettajan työhyvinvoinnille

Opettajien työhyvinvointi on heikentynyt viime vuosina monesta eri syystä esimerkiksi oppilaiden haastavan käyttäytymisen lisääntyessä. Haastavan käyttäytymisen lisääntymisen myötä, Kokkolassa pilotoitiin Teacher Classroom Management (TCM) -menetelmään liittyvä koulutus. Tässä tutkimuksessa selvitäm...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Kiljala, Johanna, Roukala, Minna-Mari
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/92354